בלוך או גרינברג? רבני ש"ס יתכנסו להכרעה הדרמטית

איתי גדסי No Comments on בלוך או גרינברג? רבני ש"ס יתכנסו להכרעה הדרמטית

הדרמה בבית שמש בשיאה: חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס מינה ועדת רבנים שתתכנס הערב ותכריע במי תתמוך המפלגה בבחירות לראשות העיר

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עליזה בלוך או שמוליק גרינברג? חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי אברהם סלים מינה ועדת רבנים שתבחן במי תתמוך ש"ס בבחירות לראשות העיר בית שמש. בוועדה חברים הרב זעפרני, הרב שהרבני והרב ביתאן שליט"א והם צפויים להתכנס כבר הערב (רביעי) לקראת ההחלטה הדרמטית.

גורמים שמקורבים לראש העיר עליזה בלוך מספרים כי מזה זמן יש טיוטה מוכנה לחתימה שסוכמה בין אנשי ש"ס לראש העיר המכהנת, אך מנגד גורמים בש"ס מספרים הערב כי זהות הרבנים שנבחרו לוועדה מסמנים כיוון דווקא לשיתוף פעולה עם דגל התורה ותמיכה אפשרית בגרינברג. למעשה ניתן לומר כי בשלב זה כל האפשרויות עדיין פתוחות.

אתמול פרסם כתבנו מרדכי הלפרין במהדורה המרכזית כי סיעת שלומי אמונים, אחת משניים באגודת ישראל שוקלת להכריז על תמיכה בגרינברג.

הים השיק מועמד דגל התורה את קמפיין הבחירות שלו לראשות העיר תחת הכותרת "יותר מעשים פחות דיבורים". בהשקת הקמפיין אמר המועמד גרינברג: "לבית שמש מגיע הרבה יותר, ארתום את כל הניסיון שצברתי במהלך השנים וההיכרות עם התושבים כדי לקדם את בית שמש לעתיד מבטיח".



0 תגובות